קידום אתרי רופאים: מה עדיף, פרילנסר או חברה?

מה עדיף לאתרי רופאים מקדם פרילנסר או חברה
יש הרבה רופאים שמתלבטים בשאלה - איך כדאי לי לקדם את האתר שלי, עם ספק צמוד שעובד איתי באופן אישי או עם חברה גדולה ובעלת ניסיון רב? אז יש יתרונות וחסרונות לכל אופציה, בואו ננסה לערוך השוואה שתתן את ההערכה הדרושה.

יש המון רופאים בארץ שכבר משתמשים בקידום אורגני ככלי מרכזי לקבלת לקוחות לקליניקה. אחרי הכל, אתר אינטרנט הוא מעין "צינור חמצן" שיכול למשוך מטופלים חדשים אם מבצעים קידום אורגני – וגם, בלי קשר לכך אתר אינטרנט שבנוי נכון, עם מאמרים מקצועיים ומקיפים בוודאי תורם מאוד לבניית המוניטין המקצועי עבור לקוחות שמחפשים לקבל מידע.

פרילנסר או חברה

אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

אז לפני הכל… מהי המטרה המרכזית בקידום אתרים לרופאים?

תראו בסוף, המטרה היא לא מפתיעה במיוחד – עוד לקוחות חדשים ו/או עוד גדילה לעסק. רק שהדרך לשם, היא החלק המעניין…

כשאנחנו מתחילים לקדם את האתר, אנחנו רוצים למעשה להגביר את הנראות והתנועה של אתר אינטרנט רפואי במנועי חיפוש כמו גוגל. כתוצאה מכך, מטופלים פוטנציאליים שכבר מחפשים אתכם בגוגל יוכלו למצוא את האתר שלכם וללמוד על השירותים שאתם מציעים. מה שבכל זאת שונה מקידום אתרים "רגיל" הוא שמאחר שאתם רופאים (היינו בעלי מקצוע סמכותי ורגיש), לא רק המשתמשים מתייחסים אליכם אחרת, אלא גם גוגל רואה אתכם בעין מעט אחרת.

חשוב להבין שאתרים של רופאים כפופים להנחיות אתיות ורגולטוריות ספציפיות. על כן, עליכם לוודא שהתוכן באתר שלכם תואם את ההנחיות של גוגל ומצטיין במספר פרמטרים קריטיים ליצירת סמכות ואמינות בעיני מנועי חיפוש.

קידום אתרים לרופאים כולל מגוון טכניקות, כגון:

אופטימיזציה של אתר האינטרנט: בהתחלה, אנחנו נוודא שהאתר שלכם רספונסיבי, כלומר מותאם למנועי חיפוש וקל לגישה עבור משתמשים. צריך לוודא שהגישה לאתר נוחה דרך הדסקטופ אך גם דרך הסלולרי, מכיוון שגולשים רבים יגיעו אליכם דווקא דרך הפלאפון.

כתיבת תוכן איכותי: יצירת תוכן רלוונטי ואינפורמטיבי המותאם לאווטאר/פרסונה (פרופיל קהל היעד שלכם), תסמן אתכם כבעלי סמכות בעיני גוגל, ותקדם את הופעתכם לעמודים הראשונים.

בניית קישורים: קבלת קישורים מאתרים איכותיים אחרים לאתר שלכם יסמנו את האתר שלכם כאתר מהימן.

פרסום ברשתות חברתיות: קידום האתר שלכם ברשתות חברתיות פופולריות חשוב גם כן לפרסום האתר. חשוב להתאים את התכנים לכל פלטפורמה כדי להגיע לתוצאות מקסימליות.

פרסום ממומן: ניתן לשלב בין הפרסום הממומן בגוגל לבין האורגני. בשילוב עם פלטפורמות אחרות, ניתן להגיע לתוצאות יוצאות דופן. תתפלאו לגלות, עם קצת ידע – אפשר לעשות זאת בלי להיכנס להוצאות כספיות גדולות.

פרילנסר לקידום אתרי רופאים – יתרונות וחסרונות

להעסקה של מקדם אתרים רפואיים עצמאי יש יתרונות, אך גם חסרונות:

יתרונות:

מחיר זול יותר: פרילנסרים מציעים בדרך כלל שירותים זולים יותר מחברות גדולות, מה שיכול לחסוך לכם כסף רב.

גמישות רבה יותר: ניתן לעבוד עם פרילנסר באופן אישי ולבנות תוכנית עבודה מותאמת לצרכים הספציפיים שלכם, מה שנותן לכם יותר שליטה על התהליך מתחילתו ועד סופו.

זמינות גבוהה יותר: פרילנסרים רבים זמינים לעבודה באופן מיידי, ללא צורך בתהליכי התקשרות מורכבים, מה שיכול לקצר את משך הזמן עד לקבלת שירות.

חסרונות:

חוסר ניסיון וידע: ייתכן שפרילנסר עצמאי אינו בעל ניסיון וידע נרחב בתחום קידום אתרי רופאים, מה שיכול להוביל לתוצאות פחות טובות.

שאלה לגבי אחריות: במקרה של בעיות או טעויות, ייתכן שיהיה קשה יותר לקבל אחריות מהפרילנסר, מה שיכול להוביל להוצאות נוספות.

עבודה מוגבלת: פרילנסר אחד עשוי לא להיות מסוגל לבצע את כל משימות קידום האתרים הנדרשות, מה שיכול להוביל לצורך בהעסקת פרילנסרים נוספים או חברה מקצועית.

עבודה עם חברה מקצועית – יתרונות וחסרונות

היתרונות והחסרונות של העסקת חברת קידום אתרים מקצועית:

יתרונות:

ניסיון וידע נרחבים: חברות קידום אתרים מקצועיות מעסיקות צוות מומחים מנוסים בתחום, בעלי ידע נרחב בקידום אתרי רופאים, מה שיכול להוביל לתוצאות טובות יותר.

אחריות על העבודה: חברות מקצועיות מספקות אחריות על עבודתן ומתחייבות להשיג תוצאות, מה שנותן לכם שקט נפשי ויכול לחסוך לכם זמן וכסף.

שירותים מקיפים: חברות מקצועיות יכולות לספק מגוון רחב של שירותים הקשורים לקידום אתרים, כגון בניית אתרים, ניהול תוכן, פרסום ברשתות חברתיות ועוד, מה שיכול לחסוך לכם זמן ומאמץ.

חסרונות:

מחיר יקר יותר: שירותיהן של חברות מקצועיות יקרים יותר בדרך כלל משירותים של פרילנסרים, מה שיכול להוות חסם עבור עסקים קטנים, רופאים פרטיים או בעלי תקציב מוגבל.

פחות גמישות: ייתכן שתצטרכו להתאים את עצמכם לנהלים ולתהליכי העבודה של החברה, מה שיכול להגביל את הגמישות שלכם.

אין יחס אישי: היחס של חברות גדולות אינו דומה ליחס האישי והחם שתקבלו ממקדם עצמאי. סביר להניח שחברת קידום גדולה תשקיע בכם פחות מאמצים מחברה קטנה או מקדם עצמאי, ששמו מונח על הכף ולכן ההצלחה חשובה לו ממש כמו לכם.

פחות זמינות: ייתכן שתצטרכו להמתין זמן רב יותר עד לקבלת שירות מהחברה, במיוחד אם יש להם ביקוש גבוה.

מסקנה: מצאו את האיזון המושלם בין מחיר לתוצאות – גישת בוטיק לקידום אתרי רופאים

בין העסקת פרילנסר זול אך לא מנוסה לבין חברת קידום אתרים גדולה ויקרה, קיימת דרך ביניים אידיאלית עבור רופאים: חברת קידום אתרים קטנה המתמחה בעבודה עם אנשי מקצוע.

חברות קטנות אלו מציעות את כל היתרונות של חברה מקצועית גדולה, כגון ניסיון, ידע ומומחיות, תוך שהן מספקות שירות אישי ויחסית זול יותר.

בנוסף, חברות קטנות הן גמישות יותר ויכולות להתאים את תוכניות הקידום שלהן לצרכים הספציפיים של כל לקוח. הן זמינות יותר לתקשורת וניתן לקבל מהן מענה מהיר ויעיל לכל שאלה. אם אתם מחפשים פתרון איכותי, יעיל ומשתלם לקידום אתר האינטרנט שלכם, חברת קידום אתרים קטנה היא האפשרות האידיאלית עבורכם.

קידום אתרים לרופאים עם לייבזון דיגיטל: בלי פשרות על איכות או שירות

בלייבזון דיגיטל, אנו מאמינים שכל רופא ראוי להצליח. אנו לא מתפשרים על אף לקוח ונלחמים עד שמגיעים ליעד, בסוף הסוד הוא שאנחנו באמת אוהבים את מה שאנחנו עושים!

הצוות המומחה שלנו בעל ניסיון רב בתחום קידום אתרי רופאים, ואנחנו מתעדכנים כל הזמן בטרנדים ובטכנולוגיות החדשות. ביחד נבנה תוכנית עבודה מותאמת אישית לכל אתר, בהתאם לצרכים הספציפיים ולמטרות שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו ולראות כיצד אנו יכולים לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. אנו מאמינים שעם הניסיון, הידע והשירות האישי שלנו, נוכל להיות שותף אידיאלי להצלחת העסק שלכם.

אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

מחירון קידום אתרים אורגני

השאירו פרטים
ואנחנו כבר נדאג לשאר:

מאמרים שכתבנו בנושא

קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך לקדם גם בתקציב נמוך?

בתעשייה, המונח קידום אתרים בדרך כלל נזרק לאוויר כשמדובר על עסקים גדולים שעבורם זה ה"אקסטרה" להשלמת תהליכים שיווקיים גדולים. אבל מה שהרבה לא יודעים, הוא שגם לעסקים קטנים יש המון מה לעשות עם קידום אתרים – וכן, זה אפשרי גם בתקציב נמוך!

קרא עוד »

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: