קידום אתרים אורגני
לעסקים שרוצים מעצמם יותר.

ברוכים הבאים למהפכה של לייבזון דיגיטל: מתקדמים וגם מרגישים את התוצאות בכיס.

איך החיים שלך היו משתנים, אם היה לך נדל"ן עסקי
שמייצר עוד 50 לידים, 100 לידים או 200 לידים איכותיים בחודש?

אם גם לך נמאס מערוצי שיווק שמפסיקים להניב כסף ברגע שהפסקת להשקיע, אנחנו מזמינים אותך ללמוד איך קידום אתרים בגוגל יכול להביא אותך ל-טופ בתחום שלך!

למה קידום אורגני בגוגל?

שנבדוק לכם את האתר?

השאירו פרטים,  נבצע שיחה קצרה עם כמה שאלות ממוקדות
ובה נבחן איך אפשר להגדיל את שווי האתר שלכם:

איך מבצעים קידום אתרים בגוגל בשיטה המנצחת?

ניקח את הארגון שלך בשתי ידיים, כדי לפצח את הייחודיות שלו
ונגרום לך לבלוט אל מול כל השאר:

פגישה אחד על אחד

פגישת היכרות, שבה נבדוק את מצב האתר ונראה
איך נוכל לעזור לך.

01
אסטרטגיה שתפורה עליך

בשלב השני, ניצור לך אסטרטגיה באופן אישי
ונראה לך, על סמך ניסיוננו מה אפשרי בשבילך.

02
תחילת הדרך

נתחיל את העבודה על האתר מפעולות פשוטות
כמו אופטימיזציה ומחקר מילות מפתח.

03
תוצאות ראשוניות

לאחר תקופה קצרה, נתחיל לראות תוצאות.
שם אנחנו מקווים שכבר נוכל להעניק לך ביטחון בדרך :)

04
נזין תכנים באתר

נזין תכנים מקצועיים שרלוונטיים למקצוע שלך,
בדגש על תכנים שמבדלים אותך מכל השאר.

05
נייצר קישורים חיצוניים

נמצא עבורך את ההפניות הכי חזקות מאתרים אחרים,
כדי שגוגל יבין ששווה לו לקדם אותך.

06
כתבה עיתונאית אחת לרבעון

מקבלים מאיתנו כתבה עיתונאית אחת ל-3 חודשים
במתנה, שתמתג אותך ותייצר הפניה חזקה לאתר שלך (מעולה לגוגל!)

 

07
אופטימיזציה לתוכן קיים

נשפר תכנים קיימים, כל הזמן.
אנחנו תמיד עם יד על הדופק, מסתכלים על המספרים.

08

ממליצים עלינו

פבל ישראלסקי,
מייסד ומנכ"ל - Angora Media

"נעזר בשירותי התוכן של עומר במספר נכסים שאנחנו מנהלים, מאוד אוהב את היכולת שלו להבין מה הלקוח צריך ולעשות את זה ברמה הכי גבוהה"

אריאל רחמים,
מייסד ומנכ"ל וואבי

״הכרתי את עומר לפני 4 שנים, התחלנו לעבוד ביחד על אתרים שבניתי ללקוחות שלי. בסופו של דבר, רציתי לקדם גם את האתר שלי בצורה אורגנית, ולקחתי את עומר לכל עניין הקידום. כבר אחרי חודש האתר היה מקודם על עשרות ביטויי מפתח והתחיל לקבל כניסות מאוד רלוונטיות מגוגל. מאוד מרוצה מהדרך ומהמקצועיות ומהחן שלו – ממליץ בחום לכולם!״

עו״ד לירן ליבוביץ',
מייסד ומנכ"ל - LLDIGITAL

"עומר מספק שירות יוצא מן הכלל. כל פרויקט שעבדתי איתו התבצע ברמה הגבוהה ביותר, עם תשומת לב מדויקת שהוא מקדיש לכל פרט. מבחינת מקצועיות ואמינות, אין שני לעומר בתחום. התוצאות דיברו בעד עצמן – ממליץ בחום!"

דן וינוקורוב,
מייסד ומנכ"ל - ריל מדיה

"בחברת ריל מדיה, אנחנו עובדים עם עומר בכל מה שקשור לכתיבת תוכן לאתרים שלנו באופן קבוע כבר שנה וחצי, אף פעם לא התאכזבנו. אחלה של עבודה, אחלה של בחור! השירות שלו מאוד אישי ומקצועי, תמיד עושה הכל כדי להוציא אותי מרוצה"

עו"ד אייל רייפר,
משרד עו"ד דרעי רייפר ושות'

"אני עובד עם עומר קרוב לשנתיים . עומר מקצוען אמיתי, ניכר מאוד שאכפת לו מההצלחה של הלקוחות שלו. עומר נותן יחס אישי צמוד וזמין בכל בעיה שצצה עד שימצא את הפיתרון. בנוסף לכל עומר הוא איש מקסים, כיף לעבוד איתו ולחשוב על רעיונות ודרכים לפעול להצלחת הקידום והבנייה של העסק."

למה משתלם לכם לעבוד איתנו?

להבטיח הבטחות כולם יודעים, אבל אנחנו נשקף לכם גם את התוצאות.

תוכן איכותי: המטרה היא לא רק להביא לידים, אלא להציג את העסק שלכם בכבוד ולא עם תוכן שגורם לכם לדרג בגוגל (וזהו)

שקופים כמו זכוכית: כל לקוח מקבל לוח בקרה אישי עם גרפים מפורטים שמראים את ההתקדמות

מדידה ושיפור: כבר בתחילת הדרך ניצור "מפת יעדים" מדוקדקת ונדאג לעמוד בה

כל עסק הוא מיוחד: לעולם לא נעבוד על "טייס אוטומטי" - כל עסק חוקרים לעומק ועובדים בהתאמה אישית

בול למקצוענים בתחומם: קהל היעד שלנו הוא עורכי דין, רופאים, אתרי פיננסים ואנחנו יודעים איך לגשת לתחומים הרגישים האלה

כאן בשבילך: מתחילת הדרך, מנהל פרויקט יהיה צמוד אליך וישתף אותך כל פעם איך האתר מתקדם

התחייבות לשנה? פחות...

אצל הרבה מחברות הקידום, תראו שיציעו לכם חבילה ב-X כסף
בתנאי שתתחייבו ל-6 חודשים או אפילו ל-12 חודשים.

נשאלת השאלה (ובצדק):
"איך ניתן להתחייב לחברה שאני לא מכיר ולא יצא לי לעבוד איתה
למשך שנה שלמה?"

אכן, ניתן לראות שהרבה פעמים הלקוחות של החברות האלה יוצאים לא מרוצים
מכל סיבה שהיא, אבל אז – הם כבר לא יכולים לצאת…

זאת בדיוק הסיבה, שאנחנו החלטנו לא לחייב אתכם בכלל!

נאדה. גורנישט.

אם תחליטו להישאר, זה רק כי אם רוצים. זאת ההחלטה שלכם!
אנחנו לא כובלים אף אחד.

*האותיות הקטנות: פרט למתן התראה חודש לפני הביטול
כדי לאפשר לנו לבטל התקשרויות עם ספקים בצורה נעימה :)

*ופרט לחבילה אחת שבה התחייבות תוכל להוזיל את העלויות שלנו,
אז החלטנו לגלגל אותן גם אליכם.

יותר מזה, אנחנו מעניקים לכם אחריות.

היה וקרה שהאתר לא עלה בדירוגים או בכניסות אורגניות מגוגל (ע"פ Search Console)
כל הכסף על עבודת הקידום יוחזר במלואו –
למעט הוצאות על תוכן וקישורים, שהם בכל מקרה נשארים חופשיים לשימושכם.

איתכם, לאורך כל הדרך.

אצלנו תקבלו את כל הכלים, היחס האישי והנתונים בשקיפות מלאה – כך שלא תהיה לנו ברירה אלא להגיע להצלחות.

חבילת מתחילים

מה מקבלים וכמה?

ההשקעה שלך:

3500 ₪ / 3000 ₪ בחודש
(בהתחייבות לשנה)

חבילה בסיסית

מה מקבלים וכמה?

ההשקעה שלך:

4500 ₪ בחודש

חבילת מתקדמים

מה מקבלים וכמה?

ההשקעה שלך:

8000 ₪ בחודש

*כל המחירים לפני מע"מ.

*הערה: לעוסקים בתחומי רפואה, עריכת דין או ראיית חשבון תותאם הצעה בנפרד, לאור רגישות המקצוע והתכנים הנכתבים באתר.

*אין לראות באמור כהצעה סופית ובעלת תוקף. הצעת מחיר ותנאי עבודה סופיים כמוסכם על הצדדים תימסר באופן פרטני ללקוח, לאחר בירור צרכים טלפוני והתאמת הפתרון המתאים והמדויק ביותר לצרכיו.

מאמרים שכתבנו בנושא

רוצה להעשיר את עצמך בקצת ידע? המאמרים שלנו יעשו לך סדר:

לכל שאלה יש תשובה

קידום אתרים אורגני, בקצרה, נחשב לאחד הערוצים המשתלמים ביותר לשיווק באינטרנט. המטרה בקידום אורגני, היא לייצר קידום הוליסטי של האתר בכמה שיותר מילות מפתח. הכוונה היא שכאשר משתמש יחפש בגוגל "פרגולות לבית" העסק שלכם יופיע במקומות הראשונים.
התהליך מתחיחל ממחקר מילות מפתח, שבו נאתר את מילות המפתח החזקות ביותר והאטרקטיביות ביותר בנישה שלכם – בהתאם למצב העסק והאתר.
לאחר מכן, התהליך השוטף כולל עבודה נוספת על האתר באמצעות אופטימיזציה שוטפת (שיפור דפי תוכן קיימים), העלאת מאמרים חדשים, יצירת קישורים (הפניות) מאתרים חיצוניים ועוד. כל אלה מסייעים לנו להגדיל את הנראות ואת תנועת האתר, ובכך האתר יכול להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בסופו של דבר, הגישה שלנו היא לא להסתכל על "גולשים לאתר" כעל מטרה אלא אך ורק על דבר אחד: כסף. כמה אתם מכניסים מול כמה אתם משקיעים.

כן, למרות שלטווח הארוך הקידום האורגני הוא כמעט תמיד הרבה יותר משתלם – בטווח הקצר יש כמה סיבות שאנשים יעדיפו דווקא את הממומן:
מי שיש לו תקציב גבוה, מוכן לשלם הרבה כסף לליד (בידיעה שהוא רווחי) ורוצה לראות תוצאות מיידיות, הפרסום הממומן יותר יתאים לו בטווח הקצר.
הקמפיין הפרסומי נוגע להצעה זמנית שלא תהיה רלוונטית בעתיד, למשל במקרה של הטבה לחגים.
יש מקרה אחד שבו בטווח הארוך זה גם כן יכול להתאים, והוא כאשר התחרות פשוט קשה מדי. במקרה כזה, קשה לבחון את הכדאיות בכלל של קידום אורגני וחלק מהאנשים יעדיפו לא "לקחת את הסיכון" ולשלם פשוט מחיר גבוה בזירה התחרותית.

בחלק מהמקרים, העצה היא לשלב – גם קידום אורגני וגם קידום ממומן, משום שכך הלקוחות יראו את המודעה אחרי שכבר ביקרו באתר והסיכוי לגרום להם להשאיר פרטים באתר הוא הרבה יותר גבוה.

מחקר מילות מפתח הוא תהליך שבו אנחנו בוחנים אילו מילים אנשים מחפשים הכי הרבה בתחום שלכם, ובודקים את רמת התחרותיות שלהם.
למה זה חשוב? כי זה מאפשר לנו להבין אילו נושאים ושאלות עשויים לעניין את הקהל שלנו, וכך – ליצור תוכן שפוגש אותם בכמה נקודות לאורך הדרך מה שמייצר את התוצאה הרצויה: פרסום אורגני בתוצאות החיפוש, מבלי לשלם שקל לגוגל.

בעיקרון, כל חברה מתמחרת את השירותים שלה באופן שונה – חלק מהחברות יתמחרו את שירותי ה-SEO שלהן לפי מספר הביטויים, חלק לפי גודל האתר וחלק בשיטה שאנחנו מאמינים: לפי כמות הזמן והכסף שמושקעים בפרויקט.
אצלנו המחיר של קידום אתרים יכול להשתנות מלקוח אחד לאחר, והגורמים העיקריים שמשפיעים עליו הם ביחס ישיר לכמות ההשקעה – כמות השעות שמנהל הפרויקט עובד עליו, כמות המאמרים שנרכשים, כמות הקישורים החיצוניים שנרכשים עבור האתר ועוד.
כל אלה כלולים במחיר.

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: