קידום אתרים לעורכי דין בתחום הנדל"ן – המדריך המלא

קידום אתרים לעורכי דין בתחום הנדלן
מה הופך אתר של עורך דין נדל"ן לנכס דיגיטלי שמביא לקוחות אמיתיים? במאמר הזה תמצאו את כל מה שצריך לדעת על קידום בגוגל לעורכי דין בתחום המקרקעין – מתוכן מקצועי ועד פרסום ממוקד.
תוכן עניינים

אם אתם עורכי דין בתחום הנדל"ן, אז יכול להיות שיש לכם אתר. אולי אפילו השקעתם בו לא מעט – בעיצוב, תוכן, אולי אפילו על קידום ממומן או אורגני, ובכל זאת, משהו שם עדיין לא עובד כמו שצריך – או שלא מגיעות מספיק פניות ברמה החודשית, או יכול להיות שהפניות שמגיעות לא תמיד רלוונטיות, שהתנועה לאתר קטנה מדי או שהתנועה לא איכותית, והתחושה היא שאתם עושים, משלמים כסף לגוגל, אולי למקדם – אבל הדבר הזה לא באמת מניב תוצאות. לצערי, זה סיפור שקורה המון בין אם מדובר על אנשים שעובדים עם בעלי מקצוע (מקדמים, אנשי שיווק) וכאלה שמנסים לעשות את זה לבד.

הדבר הכי מתסכל שקורה, ואת זה אני אומר מתוך היכרות עם קהל עורכי הדין למיניהם, הוא שבזמן שאתם שואלים את עצמכם למה זה לא קורה, משרדים אחרים, אולי פחות מנוסים, עולים לפניכם בגוגל ולוקחים את הלקוחות שאתם אמורים לטפל בהם. אתם יודעים שיש לכם את הידע, את הניסיון, את היכולת להוביל – אבל משהו בתקשורת החוצה פשוט לא עובד.

אז בואו ונבין – איך מקדמים עורכי דין בתחום הנדל"ן/מקרקעין?

 

האסטרטגיה שמאחור

קידום אתר לעורכי דין בתחום הנדל"ן מתחילים, כמעט כמו כל תחום משפטי אחר, בהבנה משפטית עמוקה של התחום. התוכן שאנחנו כותבים חייב לשקף מומחיות, לספק ערך ולעבוד בהלימה עם האלגוריתמים של גוגל. עמוד כללי על "שירותים משפטיים בתחום נדל"ן" ייעלם בתוך ים של תוצאות. לעומת זאת, עמודים ספציפיים יותר על בעיות/שירותים שהגולש מחפש כמו "פירוק שיתוף במקרקעין" או "סכסוך בגין חוזה שכירות", הכוללים הסברים מפורטים, מונחים מקצועיים ושאלות נפוצות – זה בסופו של דבר מה שבונה את האמון, מעלה בדירוגים ומייצר פניות איכותיות למשרד.

פניות של לקוחות שמבינים ויודעים מה הם רוצים, ולא מצפים לתוצאות משפטיות בלתי ריאליות.

עוד טקטיקה חשובה: חידוד המיקוד של האתר. ככל שהאתר יהיה ממוקד סביב נושא אחד, כך האתר יגיע להצלחות יותר מהר.

למשל, במקום לבנות אתר על כל סוגי השירותים במקרקעין, נבנה אתר רק על התחום הספציפי שבו אנחנו הכי נרצה להתמקד – למשל אתר שלם יכול להיבנות על אחד מהנושאים הבאים בלבד: תכנון עירוני, פירוק שיתוף, תביעות נדל"ן, זכויות בנייה. הסיבה לכך היא שגוגל מעניק יתרון משמעותי למי שהוא בעל מומחיות נישתית (Topical Authority) בנושא מסוים, על פני מי שמומחה ב"כל שירותי הנדל"ן". הטקטיקה הזו, מניסיון, מטיסה את תהליך הקידום וככה ניתן לראות תוצאות בקצב הרבה יותר מהיר.

מה יוצא לך מלעבוד איתנו?

בניית אסטרטגיה שיווקית, לפני SEO

זה לא חכמה רק לגרום למשתמשים להקליק, צריך לדעת איך לסחוף אותם - זו המומחיות שלנו

חשיבה יצירתית שנשארת לא רק ל"עוד שבוע"

המטרה שלנו היא לא רק לייצר לך קליקים או לידים, אלא לשמור על מוניטין איכותי שנשאר עבורך לנצח

אסטרטגיית "לייזר" ללקוחות האיכותיים ביותר

נעזור לך לקבל את סוג הלקוחות המועדף עליך, אלה שבשבילם קמת בבוקר ולהם הכי כיף לך לתת שירות!

תשתית יציבה שתכניס לך לידים וכסף

פרסום ממומן זה נחמד, אבל כולם כבר יודעים שזו לא תשתית. איך יודעים שיצרת תשתית? כשיש לך שקט, והרבה ממנו…

 

מילות מפתח שחוזרות בכל עסקה בתחום הנדל"ן

הלקוחות לא מחפשים "משרד עורכי דין טוב" – הם מחפשים פתרון לבעיה. לכן, מילות המפתח שכדאי לכתוב סביבן תוכן יכולות להיות:

  • חוזה מכירת דירה
  • תביעת פינוי שוכר
  • ניהול נכסים מניבים
  • רכישת דירה בפרויקט בנייה
  • זכויות בנייה על גג
  • פירוק שיתוף בין יורשים
  • חוזה שכירות לדירה

 

חשיבות עמודי תוכן ממוקדים בנכסים ובזכויות קרקע

עמוד תוכן ממוקד שווה הרבה יותר מכל בלוג כללי. לקוח שמחפש מידע על ניהול נכס מחוץ לארץ, לא רוצה לקרוא עמוד כללי על "שירותים משפטיים בנדל"ן". הוא רוצה פירוט, דוגמאות, מונחים משפטיים וקריאה לפעולה רלוונטית.

בנינו לא מעט עמודים כאלה למשרדים בתחומים של תכנון עירוני, רישום בטאבו, טיפול בזכויות קרקע, הפקעות ועוד. בכל פעם – זה הביא תנועה איכותית, כי זו בדיוק הדרך לדבר לגולש בגובה העיניים, אבל מעמדה של מומחיות.

 

היתרונות של פרסום ממומן בעסקאות מכירת דירה

בעסקאות מכירת דירה, יש חלון זמן קצר – והלקוח רוצה מענה מהיר. פרסום ממומן (PPC) מאפשר להופיע בדיוק כשזה קורה. למשל: מודעה שמופיעה כשמישהו מחפש "עורך דין חוזה מכירת דירה בתל אביב", עם הצעת ערך ממוקדת – יכולה להפוך לפנייה תוך דקות.

במקרים כאלו, כל שקל בפרסום מחושב ומחזיר את עצמו. הסוד הוא לא בכמות הקליקים, אלא באיכות ההמרות. גם תקציב קטן יכול להביא תוצאה – אם יודעים איך לבנות את הקמפיין נכון, ואיך לחבר אותו לעמוד נחיתה ממיר.

לסיכום: משרדי עורכי דין שמתמחים בנדל"ן חייבים לשלב שיווק מדויק עם הבנה מקצועית. אתר מעוצב זה נחמד, אבל מה שבאמת מביא לקוחות – זה עמודים ממוקדים, תוכן מקצועי, פרסום מדויק וניהול חכם של התהליך כולו.

וזה בדיוק מה שאנחנו יודעים לעשות כאן, בלייבזון דיגיטל.

 

מאפיין קידום אורגני (SEO) לעורכי דין נדל"ן פרסום ממומן (PPC) לעסקאות נדל"ן
מטרה להופיע בתוצאות החיפוש הגבוהות לאורך זמן בביטויים רלוונטיים להופיע מיידית מול לקוחות שמחפשים עכשיו
זמן לתוצאות מספר חודשים עד שרואים שינוי יציב תוצאות מיידיות מהיום הראשון
עלות השקעה חודשית קבועה בתוכן, אופטימיזציה וקישורים תשלום לפי קליק או חשיפה, תלוי בתקציב
יתרון מרכזי בונה אמון ומותג חזק לטווח ארוך מביא פניות בזמן אמת, במיוחד במצבי לחץ
חסרון מרכזי דורש התמדה וסבלנות מפסיק לעבוד כשעוצרים את התקציב
דוגמה לעו"ד נדל"ן מאמר מקצועי על "פירוק שיתוף בין יורשים" מודעה בגוגל: "עורך דין חוזה מכירת דירה – שיחת ייעוץ מיידית"
על הכותב:
עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: