זה סיפור על משרד עורכי דין מנוסה מאוד (לינק לאתר), בעל ותק של למעלה מ-35 שנים, שבמשך שנים התקיים בצורה יפה על תיקים מפה לאוזן וממקורות שונים, ללא תשתית דיגיטלית פעילה. מטרת הפרויקט הייתה יצירה של נכס, שמכניס לידים באופן יומיומי ומעניק יציבות לפירמה – ללא תלות בהשקעה קבועה של כסף (ההשקעה היא רק בעבור צמיחת הנכס).
לאחר עבודה מאתגרת, במספר תחומים משפטיים די תחרותיים, עזרנו לאתר להגיע מ-0 ל-10,000 כניסות תוך שנה וחצי. המשרד כיום, מקבל כל יום כ-2-6 לידים רלוונטיים שמעוניינים בכניסה לתביעה, כתיבת מסמכים משפטיים ושירותים אחרים.
אז איך זה קרה בת'כלס? נחשוף כמה נקודות מפתח…
- חקרנו את התחומים הרלוונטיים ויצרנו רשימה של שירותים שהמשרד מספק ללקוחותיו.
- ביצענו מחקר מילות מפתח מעמיק באותם תחומים, כדי לבנות אסטרטגיה ייחודית ויצירתית.
- העלינו המון תוכן רלוונטי, כזה שלוקח בעיות משפטיות שאנשים מחפשים בגוגל ועוזר עם פתרון.
- המשכנו לשפר, להתייעל וללמוד דברים חדשים על קהל היעד תוך כדי תנועה.
- ביצענו פגישה אישית אחת לחודש, בה שמענו מה מצב הלידים וגיבשנו אסטרגיה לייעול.
- פרסמנו כתבות באתרי חדשות ידועים כמו וואלה, ערוץ 14 ועוד, מה שעזר ליצור סמכות לפירמה.
- כל המאמרים באתר נכתבו על ידי כותבי תוכן חדים ומקצועיים שאנחנו עובדים איתם תקופה ממושכת.
- כל הזמן היינו עם היד על הדופק כדי לנטר את פעילות המתחרים שלנו, עשינו אותו דבר רק פי 5 יותר טוב.
אכפת לנו שתצליחו.
היתרון הגדול בעבודה איתנו, התבטא כאן ביכולת שלנו לספק לקוראים תוכן איכותי, מקצועי ובעל ערך בנושא. תוכן שחייב להיות משפטי ומקצועי מחד, אך מאידך – לא מקצועי מדי, כדי לא לעייף את הקוראים שאינם משפטנים 🙂
בחלק מהפעמים, הלידים אפילו ציינו בטלפון שהמידע באתר עזר להם בפתרון הבעיה המשפטית (אגב, מצליחים לנחש מה היה השלב הבא, כן?)