כמה זמן לוקח לקדם אתר של עורך דין?

כמה זמן לוקח לקדם אתר של עורך דין
קידום אורגני לעורכי דין - "היהלום שבכתר" או בזבוז זמן? ובכלל, מה יכול להשפיע על רמת הקושי ומשך זמן הקידום? על כך ועוד במאמר הבא.

עורכי דין יקרים, בואו נשים את האמת על השולחן – פתחתם את המאמר הזה כי אתם רוצים להתחיל לקדם את האתר שלכם ומתלבטים האם זה הדבר הנכון עבורכם, או שאתם כבר מקדמים את האתר תקופה של מספר חודשים ועדיין לא רואים תוצאות. הנה האמת המקצועית שאותה צריך לומר בריש גלי: קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך ארוך. כמה ארוך? התשובה מעט יותר מורכבת משחשבתם, מכיוון שזה תלוי בכל כך הרבה גורמים מכדי שנצליח להעניק את התשובה במאמר וללא ייעוץ פרטני. למרות זאת, ננסה לתת לכם כמה כיווני חשיבה טובים ובואו נראה לאן הרוח תנשוב.

משך קידום אתר עורך דין

לממהרים: כמה זמן לוקח לקדם אתר של עו"ד?

ניתן הערכות גורפות שנכונות לרוב התחומים, באתרים חדשים:

  • תוך 3 חודשים תתחילו לראות כניסות לאתר שלכם
  • תוך 6-8 חודשים תראו את הליד הראשון
  • תוך 12 חודשים תראו לפחות את ה-10 לידים בחודש
  • תוך שנה וחצי תראו מעל 30 לידים בחודש

חשוב להבין שאלה הערכות בלבד, ולכל תחום יש את משך זמן הקידום שלו – אך עם זאת הערכתי מאוד בחסר (ברוב המקרים תקבלו תוצאות טובות לפני לוחות הזמנים הללו).

קידום אתרים – ערוץ השיווק המוביל לעורכי דין

כאמור, קידום אתרים הוא תהליך מתמשך ורב-שלבי שדורש סבלנות רבה, ועם זאת התועלת שבו לעורך דין אינה ניתנת לערעור, אחרת עורכי דין רבים לא היו משקיעים בו מעל סכומים נכבדים מאוד מדי חודש. ישנם עורכי דין הטוענים כי קידום האתר שלהם הוא בזבוז של זמן וכסף ללא תועלת ממשית, וזה יכול לקרות ממגוון סיבות כמו:

  • חוסר מקצועיות של מקדם האתר (כמו בכל תחום)
  • חוסר סבלנות (בודקים את התוצאות רק אחרי 3 חודשים באתר חדש…)
  • עורכי דין שמקדמים את האתר שלהם באופן עצמאי לגמרי, ולא תמיד מבינים את המשמעות של כל חלק בפאזל. למשל, אחד המקרים הנפוצים הוא עורכי דין שמתמקדים בהעלאת המון כתבות מעולות לאתר, אבל לא בעבודה הטכנית (שגם היא נדרשת לא פחות, והייתי אומר אפילו שהמשקל שלה הרבה יותר גבוה…)

מאז חידוש תקנות הפרסום של לשכת האתיקה משנת 2018, עורכי הדין כבר הספיקו להיכנס בהמוניהם למגרש השיווק – בטיקטוק, באינסטגרם וכן גם בקידום אתרים. מה גם שככל שמשרד עורכי הדין רוכש לעצמו נוכחות בולטת וחזקה יותר באינטרנט, כך הוא מגביר את סיכוייו לזכות בתיקים גדולים ורבי היקף. ללא אתר מקודם, עורך דין מוצא את עצמו בנחיתות תחרותית מול קולגות שכן השקיעו בקידום האתר שלהם. על כן, גם אם נדרשת השקעה ארוכת טווח בקידום האתר, כל עורך דין ששואף להצליח חייב לבצע זאת.

 

למה קידום של אתרי עורכי דין שונה מקידום כל אתר אחר?

קידום אתרי עורכי דין הוא משימה מורכבת במיוחד נוכח התחרות העזה בתחום זה. במדינת ישראל פועלים אלפי משרדים ועורכי דין בכל תחומי המשפט האפשריים. המטרה אינה רק להגיע לעמוד הראשון בתוצאות האורגניות, אלא להתברג עמוק ככל האפשר בחיפושים עבור מילות המפתח הרלוונטיות והתחרותיות ביותר עבור כל משרד ומשרד.

יתרה מכך, מאחר שרבים מהגולשים אשר מחפשים עורך דין ברשת כבר ניצבים בפני בעיה משפטית דחופה, שיעורי ההמרה שלהם ללקוחות פוטנציאלים גבוהים באופן משמעותי בהשוואה לסוגי אתרים אחרים. לפיכך, מלאכת הקידום היא קריטית על מנת לייצר תנועה ממוקדת שתניב לקוחות חדשים. זאת בניגוד לאתרים רבים שמסתפקים בחשיפה כללית.

כלומר, על מנת לשגשג עסקית ולמשוך לקוחות איכותיים לאורך זמן, משרד עורכי דין חייב שאתר האינטרנט שלו ידורג במקומות הראשונים במנועי חיפוש עבור מילות מפתח תחרותיות ורלוונטיות. זאת משימה מורכבת הדורשת קידום ממוקד ואיכותי לאורך זמן.

עורכי דין? אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

מה יכול להשפיע על משך הזמן שלוקח לקדם?

ישנם פרמטרים שונים אשר משפיעים על משך הזמן שלוקח לבצע קידום אתרי עורכי דין, להלן מידע בנוגע לחלק מהפרמטרים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר:

  • היקף ואיכות התוכן: ככל שיש יותר תוכן איכותי ושימושי, קל יותר לקדם – על מנת לבצע בהצלחה קידום אורגני לעורכי דין, יש צורך בהשקעה משמעותית ביצירת תוכן מקצועי ואיכותי שיעניין את קהל היעד. ככל שכמות התוכן גדולה יותר, מגוון הנושאים רחב יותר והאיכות גבוהה יותר – כך גדלים הסיכויים לקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש. זאת משום שמנועי חיפוש כגון גוגל מעריכים אתרים המספקים ערך רב לגולשים ומדרגים אותם בהתאם. ניתן לפרסם כתבות שימושיות, מדריכים מקצועיים ועוד על מנת לספק תוכן איכותי.
  • שיטות קידום מקצועיות: קידום בשיטות הלא נכונות מאט את התהליך – כדי להאיץ את תהליך קידום האתר, יש לוודא כי עבודת הקידום מתבצעת בשיטות מקצועיות ואתיות בלבד. טכניקות קיצורי דרך לא אתיות כגון קישורים מזויפים, תוכן משוכפל או הצפה מאסיבית של אתרים אחרים עלולות להוביל את האתר שלכם לענישה מצד האלגוריתמים. דבר אשר עשוי להאט מאוד את התהליך או לגרום להורדת הדרגה של האתר. לכן, יש להימנע מכך ולבצע רק פעולות קידום לגיטימיות.
  • תקציב ומשאבים: מימון הולם מזרז את התהליך – אחד הגורמים המשפיעים ביותר על משך תהליך קידום האתר הוא תקצוב נכון של הפעילות. ככל שהתקציב לקידום גדול יותר, ניתן ליישם יותר טכניקות ו"לדחוף" את האתר לתוצאות גבוהות יותר במהירות רבה יותר. גם הקצאת משאבים כגון תקציב ייעודי ליצירת תוכן או צוות גדול ומקצועי יותר יכולים לזרז משמעותית את התהליך. עם זאת, גם בתקציב צנוע אפשר להתקדם היטב בעזרת עבודה נכונה.
  • דפוסי חיפוש: התאמה לחיפושים הנפוצים מקדמת – במסגרת קידום אתרים עורכי דין, יש להתחשב בדפוסי החיפוש האופייניים לענף זה וליישר קו עם צרכי המשתמשים. לדוגמא, יש לבדוק דפוסים אופייניים כגון "עורך דין תאונות דרכים", "משרד עורכי דין בתל אביב" וכדומה. ככל שהאתר מספק מענה טוב יותר לחיפושים אלו, כך גדלים הסיכויים שלו לדירוג גבוה יותר בתוצאות, מה שמאיץ את קצב הקידום.

 

כמה תקציב מינימום אתם צריכים כדי לקדם?

אף על פי שהנישות שונות במהותן וברמת התחרותיות שלהן בגוגל, אתן המלצה גורפת בתחום לעורכי דין: אל תתחילו לקדם את האתר שלכם בפחות מ-3500-4000 ש"ח לחודש. הסיבה לכך, היא שכמו בכל תחום, לוקח זמן לראות תוצאות אך עורכי דין יש בשפע, ומניסיוני תקציב של פחות מזה פשוט לא יאפשר לכם לראות תוצאות משמעותיות שיש להן משמעות עסקית עבורכם תוך פרק זמן מספיק (פחות משנה). התקציב שתשלמו לחברת הקידום מיועד לצרכי יצירת תכנים, קישורים, עבודת קידום שוטפת על האתר, פתרון תקלות שצצות מדי פעם (ואנחנו יודעים שגם זה קורה, כי החיים הם דינמיים…) לכן, אם נכנסים לקידום המלצתי היא לא לבצע "קידום אתרים זול" – תשאלו את האנשים שכבר ביצעו אותו, ולא תתקשו להבין שבסופו של דבר תצאו קירחים מכאן ומכאן. זה מעשה מסוכן מדי, ולכן אנחנו בלייבזון דיגיטל אפילו לא מציעים חבילות כאלה וממליצים לכם לא להתקרב לשם.

עורכי דין? אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

מחירון קידום אתרים אורגני

השאירו פרטים
ואנחנו כבר נדאג לשאר:

מאמרים שכתבנו בנושא

האם קישורים פנימיים משפיעים על קידום האתר

האם קישורים פנימיים משפיעים על קידום האתר?

מי שרוצה לקדם את האתר, שיעלה קצת תוכן ויקווה לטוב… אבל מי שרוצה להגיע לתוצאות בלתי רגילות – חייב לתכנן היטב את אסטרטגיית הקישורים הפנימיים. במאמר הבא נבחן את כוחם של קישורים פנימיים, נבין כיצד הם משפיעים על קידום אתרים ונציג טיפים ליישום יעיל.

קרא עוד »

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: