לעורכי דין: מה עדיף, ממומן או אורגני? יצאנו לבדוק!

אורגני או ממומן לעורכי דין
הרבה עורכי דין מתלבטים בשאלה: מה עדיף למשרד עורכי הדין שלי, ממומן או אורגני? התשובה הקצרה היא שניהם. התשובה הארוכה וההשוואה במאמר!
תוכן עניינים

בעולם המשפטי התחרותי של היום, זה הפך קשה יותר מתמיד להצליח. למעשה, קידום אורגני איכותי הפך לסוג של סטנדרט בקרב עורכי הדין, ממש כאילו היה חלק מהתהליך: תואר >> התמחות >> מבחני לשכה >> SEO למשרד עורכי הדין.

ואם אתם חולקים עליי, אז רק נסו לחפש עורך דין מתחום מסוים בגוגל (לדוגמה: עורך דין לדיני עבודה/עורך דין לנזיקין), ותראו איך חיש מהר אתם מוצאים עשרות משרדי עורכי דין המתחרים על הביטוי, כשכל אחד מהם יוצר מאמר סופר-מושקע ובעל ערך כדי להתחרות בשחקנים האחרים. זה לא במקרה.

אז כן, אמנם עדיין הדעות חלוקות ורבים מתייחסים אליו כאל "עוד משימה שתוביל להצלחת העסק", אך האמת היא שללא אסטרטגיית קידום אורגני מוצלחת, משרד עורכי הדין שלכם עלול להישאר מאחור. מדוע? כי ללקוחות הפוטנציאליים יש כיום גישה לשפע של מידע, והם פונים במידה רבה לחיפושים במנועי החיפוש כדי לאתר את המשרד המתאים עבורם. בקצרה, אם אתם לא באינטרנט – אתם לא קיימים.

עורכי דין? אכפת לנו שתצליחו:

נשמח להעניק דוח פרקטי שיעזור לכם לשפר מיקומים ב-30 יום הקרובים:
מה עדיף לעורכי דין קידום ממומן או אורגני
קרדיט: Pexels

פרמטר #1: תוכן בעל ערך לגולשים – מאוד אפקטיבי באורגני

לקוחות פוטנציאליים לא מחפשים רק עורך דין כללי, אלא משרד ספציפי שמתמחה בתחום הרלוונטי להם. קידום אורגני איכותי מאפשר למשרד לבלוט בראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח ממוקדות כמו "עורכי דין לענייני גירושין בתל אביב" או "משרד עורכי דין לענייני משפחה". כך הלקוח מקבל תגובה רלוונטית, ממוקדת וישירה לצרכיו. בנוסף, הופעתו של המשרד בראש התוצאות מקנה לו מהימנות ותדמית של מומחיות, מה שמגביר את סיכויי ההמרה לקוח פוטנציאלי.

נקודה לטובת הקידום האורגני.

 

פרמטר #2: פלטפורמה להצגת מומחיות

יתרון מרכזי נוסף של קידום אורגני למשרדי עו"ד הוא היכולת להציג את המומחיות המשפטית לכמה שיותר גולשים. באמצעות כתיבת תוכן רלוונטי ומקצועי בתחומי ההתמחות השונים, האתר כולו הופך לתצוגה ממוקדת של הידע והניסיון העשיר שמציע המשרד. לקוחות פוטנציאלים זוכים לחשיפה מקיפה למומחיות ולהישגים, והדבר מגביר משמעותית את תחושת האמון שלהם במשרד.

התוכן המשפטי יכול להתמקד בסוגיות חמות בתחום, ניתוחי פסיקה, מידע שימושי ללקוחות, נקודות עמדה מקצועיות ופרשנויות לחידושי חקיקה. ניתן גם לכלול עדויות מלקוחות מרוצים שזוכים לייצוג מוצלח. ככל שהתוכן יהיה איכותי, רלוונטי וייחודי יותר, כך יגדל הערך התדמיתי עבור המשרד ותיווצר מוטיבציה גבוהה יותר אצל לקוחות פוטנציאלים להתקשר ולשכור את שירותיו.

נקודה נוספת לטובת הקידום האורגני.

 

פרמטר #3: חיסכון בעלויות לטווח הארוך

השקעה ראשונית בקידום אורגני איכותי היא בהחלט גבוהה יותר לעומת רכישת מילות מפתח בקמפיין פרסום ממומן. עם זאת, ברגע שמשיגים דירוגים גבוהים, התחזוקה השוטפת של קידום האורגני זולה משמעותית. לדוגמא, משרד שמדורג גבוה למילת מפתח "עורכי דין ירושות" לא יצטרך להמשיך ולשלם עלות גבוהה עבור כל לקוח שנכנס דרך תוצאה זו. יתר על כן, בזכות זרם הלקוחות העקבי שמניב הקידום האורגני, החיסכון בתקציב הכולל לאורך זמן הוא גדול ביותר.

נקודה נוספת לטובת הקידום האורגני, רק אם יש לכם אורך רוח ואתם לא אנשים של "תוצאות בזה הרגע"…

 

פרמטר #4: חיסרון לטובת הממומן – זמן ממושך עד התוצאות

חיסרון משמעותי של קידום אורגני הוא הזמן הרב הדרוש להשגת תוצאות. בשלבים הראשונים, נדרשת עבודת יסוד איכותית ומאומצת לשם יצירת תשתית טובה: כתיבת תוכן איכותי, שיפור מבנה האתר, איסוף קישורים רלוונטיים ופעולות ממוקדות אחרות. לאחר מכן נחוצה התמדה רבה עד שמנועי החיפוש מתחילים להכיר בערך התוכן המוצע. בתחומים תחרותיים כמו תחום המשפטים, פרק הזמן הזה לעתים ארוך יותר.

נקודה לטובת הממומן.

 

פרמטר #5: ניהול וליווי צמודים של מומחים

תהליך קידום אורגני איכותי הוא מורכב וכרוך במגוון פעולות כמו ניתוחי תחרות, תכנון אסטרטגי, כתיבת תוכן, טיפול טכני באתר, יצירת קישורים וניתוח תוצאות. מרבית משרדי עורכי הדין מתקשים לרכז את המומחיות והמשאבים הנדרשים לשם כך. השארת התחום בידי חברה חיצונית מתמחה היא בדרך כלל החלופה היעילה. אולם גם אז נדרש ליווי וניהול של הפרויקט השוטף לשם הבטחת ההצלחה.

אז… עוד נקודה לטובת הממומן.

 

פרמטר #6: חוסר הוודאות ושינויי גוגל

אחד האתגרים המרכזיים בקידום אורגני נובע מחוסר הוודאות הטבוע בשינויים המתמידים שמבצעים מנועי החיפוש, ובראשם גוגל. חברת הענק משנה באופן תדיר את אלגוריתמי החיפוש שלה, בין אם מדובר בעדכונים גדולים שמתרחשים אחת לתקופה, ובין אם מדובר בשינויים קטנים שמתבצעים לעתים תכופות יותר.

מטרת השינויים הללו היא כמובן לשפר את חווית המשתמש. אולם לשינויים אלה יש גם השלכות משמעותיות על כל תחום קידום האתרים. טקטיקות קידום שהוכיחו את עצמן לאורך שנים עלולות פתאום להיחשב כ"ספאם", בלתי רלוונטיות או אפילו להזיק לדירוג האתר.

מצב חוסר הוודאות הזה הופך את תחום הקידום האורגני לאתגר מתמשך וגורם לכך שכל ניסיון להישען על מתודולוגיה ישנה וסטטית – דינו לכישלון בטווח הארוך. חברות קידום נדרשות להיות ערניות ומעודכנות ברמה הגבוהה ביותר גם לגבי השינויים והמגמות האחרונים.

זה יכול להיות גם יתרון וגם חיסרון, תלוי במקצועיות המקדם.

 

עומר לייבנזון - תמונה לאתר

הזווית הנכונה – גישות חדשניות

בלייבזון דיגיטל אנו מאמינים שבסוף, כל מקרה הוא לגופו. אנחנו, כחברה לקידום אורגני המתמחה בקידום לעורכי דין תמיד דואגים להשקיע משאבים גדולים בניתוח מעמיק של תחרות, חדשנות בתחום תכנון התוכן, ויישום של שיטות שונות המיועדות לזיהוי מגמות חדשות. היכולות הייחודיות הללו מעניקות יתרון משמעותי ללקוחות שלנו על פני מתחרים.

עורכי דין? אכפת לנו שתצליחו:

נשמח להעניק דוח פרקטי שיעזור לכם לשפר מיקומים ב-30 יום הקרובים:

 

עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

מאמרים שכתבנו בנושא

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: