קידום אתרי פיננסים / קידום אתרים ליועצי מס

קידום אתרי פיננסים
איך מקדמים אתרים בתחום של ייעוץ מס / אתרים פיננסים על שלל סוגיהם? במאמר הבא נפרט את האסטרטגיות השונות שיש לבצע באתרים מסוג זה.
תוכן עניינים

אתרי אינטרנט המספקים שירותים פיננסיים הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות. בין אם מדובר במתן שירותים ישירים כמו ייעוץ השקעות או תכנון פנסיוני, או מתן מידע בנושאי כספים ומיסוי, אתרים אלו מאפשרים נגישות גבוהה לשירותים פיננסיים חשובים עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. עם זאת, התחרות בתחום זה עזה – ניתן למצוא אלפי אתרים מתמחים בתחומי ייעוץ שונים. מה נדרש כדי שאתר פיננסי יצליח למשוך לקוחות ולבלוט מעל האחרים? במאמר זה נסקור את האתגרים הייחודיים בקידום אתרי פיננסים וניתן טיפים שימושיים לבעלי אתרים מסוג זה.

מעוניינים לקדם אתר בתחום הפיננסי?

נשמח להעניק דוח פרקטי שיעזור לכם לשפר מיקומים ב-30 יום הקרובים:
התחום הפיננסי אילוסטרציה
מקור: Pexels

מה מיוחד בקידום אתרים פיננסיים?

אתרים פיננסיים דורשים גישה ייחודית במסגרת הקידום שלהם מכיוון שהם עוסקים בתחום רגיש ומוסדר חוקית. ראשית, מאחר שהמידע המוצג באתרים אלה עשוי להשפיע על החלטות כספיות חשובות של הגולשים, חייבת להתקיים בהם רמה גבוהה של דיוק ועדכניות. כל אי דיוק, למשל בנתוני החזר השקעה או בלוחות זמנים לקבלת הטבות מס, עלול להטעות לקוחות ואף להוביל להפסדים כספיים.

אתרים פיננסיים נכנסים לקטגוריית YMYL – Your Money or Your Life של גוגל, המתייחסת לאתרים הנוגעים לכסף של המשתמש או לאיכות חייו. קטגוריה זו כוללת גם אתרי בריאות בין היתר.

מאחר ומדובר בתחומים רגישים ובעלי השלכות מרחיקות לכת על הגולשים, גוגל מציבה בפני אתרים אלו סטנדרטים גבוהים במיוחד מבחינת איכות, אמינות ושקיפות המידע. כך למשל, נדרש כי מידע שלילי לא יוסתר, יצוינו מקורות ברורים לנתונים המוצגים, ותהיה הפרדה ברורה בין עובדות לבין דעות או פרשנות.

בנוסף על כך, בקידום אתרים פיננסיים יש להקפיד על עמידה בהנחיות גוגל בנושא שיווק הוגן והימנעות מהטעיה – החל משימוש בכותרות רלוונטיות ומדויקות, ועד לציון ברור של דרישות סף, עמלות ופרטים רלוונטיים אחרים הקשורים לשירות המוצע באתר. עמידה בסטנדרטים הגבוהים של גוגל בתחום ה-YMYL קריטית להצלחה של אתרים פיננסיים מבחינת דירוג במנוע החיפוש ומשיכת לקוחות איכותיים.

 

מי זקוק לקידום אתרים בתחום הכספים?

בעלי מקצועות פיננסיים רבים יכולים להפיק תועלת רבה מקידום אורגני לאתר האינטרנט שלהם. הסיבה לכך היא שהתחום הפיננסי הוא תחרותי במיוחד, וקשה לבלוט מבלי לייצר מוניטין ומומחיות אינטרנטית. התמקדנו במספר בעלי מקצוע בתחום הכספים שיכולים להרוויח רבות מקידום אורגני:

ראשית, יועצי מס עצמאיים. לאור התחרות העזה בתחום, מומלץ מאוד ליועצי מס לבנות מוניטין מקוון איתן אשר יציג אותם כמומחים אמינים בתחומם. קידום אורגני באמצעות תוכן מקצועי ושימוש במילות מפתח רלוונטיות יסייע למשוך לקוחות המחפשים שירותי ייעוץ מס מקצועיים. שיפור הנראות בתוצאות האורגניות חיוני על מנת להתבלט בסביבה התחרותית.

גם יועצים פיננסיים עצמאיים יפיקו תועלת רבה מקידום אורגני. שימוש נכון במילות חיפוש ממוקדות כמו "ייעוץ פנסיוני", "תכנון פרישה" או "השקעות" יאפשר להם למשוך לקוחות רלוונטיים. יתר על כן, קידום אורגני יסייע בהצגת היועץ כמומחה אמין בתחום ההשקעות והפיננסים האישיים.

סוג נוסף של בעלי מקצוע שיכולים להפיק תועלת רבה מקידום אתרים הם יועצי השקעות עצמאיים, שצריכים לשכנע לקוחות פוטנציאליים להפקיד את כספם בידיהם. קידום אורגני איכותי יעזור ליועץ להציג את מומחיותו, מקצועיותו והישגיו – ובכך לבנות אמון ולגייס לקוחות חדשים. שילוב של תוכן איכותי עם אסטרטגיית קידום נכונה הוא המפתח להצלחה. 

 

לקדם אתר בעולם הפיננסי – כך זה הולך לעזור לכם

בין אם מדובר בקידום אתרים ליועצי מס או קידום אתרים לרואי חשבון, אין ספק כי בכל אחד מן המקרים קידום אורגני מהווה כלי שיווקי חשוב עבור בעלי מקצועות פיננסיים אלה. קידום אורגני, המבוסס על תוכן איכותי וקישורים רלוונטיים, יכול להניב מגוון יתרונות ייחודיים לאתרים בתחום הפיננסי.

  • בניית מומחיות ואמון – קידום אורגני הוא הכרחי עבור אתרים המספקים שירותים פיננסיים כמו ייעוץ מס או ניהול חשבונות. שלא כמו פרסום ממומן, תוצאות אורגניות במנועי החיפוש מעידות על איכות ורלוונטיות של האתר בעיני האלגוריתמים ומשתמשי האינטרנט. דירוג גבוה יותר מקנה אמינות וממצב את העסק כמומחה בתחומו. קידום אורגני איכותי ומקצועי יגרום ללקוחות פוטנציאליים לבחור בשירותים שלכם.
  • משיכת לקוחות רלוונטיים – שימוש נכון במילות מפתח והתאמת התוכן לחיפושים של לקוחות פוטנציאליים, מוביל בעיקר גולשים עם צרכים הולמים לאתר, ולא אנשים מקריים. באופן הזה ניתן לחסוך זמן יקר על סינון של לקוחות. לדוגמא, תוכן הממוקד בשירותי ייעוץ מס לעסקים קטנים ימשוך בעלי עסקים כאלה בדיוק. קידום אורגני מאפשר גם הגעה לקהלים רחבים, מעבר לפרסום ממומן שלעיתים מוגבל בהיקפו. כך גדל פוטנציאל ההגעה ללקוחות חדשים ממגזרים שונים.
  • חיזוק המותג לטווח הארוך – בניגוד לפרסום ממומן שדורש השקעה חוזרת, קידום אורגני מסייע לבנות נכסים דיגיטליים בעלי ערך לטווח ארוך. תוכן איכותי וקישורים חזקים שמפנים לאתר יתרמו באופן מתמשך לחיזוק מומחיות וסמכותיות בתחום הפיננסי. התועלת ממשיכה גם כאשר פוסקת העבודה על קידום האתר. זה משמעותי במיוחד עבור בעלי מקצוע עצמאיים שרוצים לבנות מותג אישי חזק ומוכר בתחומם.

 

פנו למומחים של לייבזון קידום אתרים

כפי שראינו, קידום אתרים פיננסיים הוא משימה מורכבת הדורשת מיומנות וידע מקצועיים. בשונה מקידום אתרים רגילים, כאן יש להקפיד על סטנדרטים גבוהים במיוחד של דיוק, שקיפות והוגנות – שכן מדובר בתחום שיכול להשפיע ישירות על הכסף של הלקוחות.

אם אתם בעלי אתר פיננסי ומתלבטים כיצד לקדמו ביעילות, אל תהססו לפנות לסוכנות המתמחה בקידום SEO ייעודי לאתרים פיננסיים. בעזרת אסטרטגיה מקצועית ומותאמת אישית נוכל לסייע לאתר שלכם למשוך לקוחות איכותיים ולבסס את מעמדכם כמומחים מובילים בתחום.

מעוניינים לקדם אתר בתחום הפיננסי?

נשמח להעניק דוח פרקטי שיעזור לכם לשפר מיקומים ב-30 יום הקרובים:
עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

מאמרים שכתבנו בנושא

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: