תהליך קידום עורכי דין – כך תהיו צעד אחד לפני המתחרים!

תהליך קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתר עורך דין הפך להיות מאתגר במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר לאור העובדה שהוא מצריך גישה ייחודית תוך התחשבות בכללים אתיים, צורך בבניית אמון וקידום תוכן מותאם לקהל היעד. אז איך עובד התהליך בעולם החדש?

עולם המשפטים עובר בשנים האחרונות טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית. יותר ויותר אנשים מחפשים מידע משפטי באינטרנט, ופונים לעורכי דין דרך ערוצים דיגיטליים. עבור עורכי דין, זהו הזמן המושלם להשקיע בבניית נוכחות דיגיטלית שמציגה אותם בכבוד שלו הם ראויים. אתר אינטרנט שמקודם בצורה נכונה עם אסטרטגיה ספציפית לתחום ההתמחות שלכם, יכול לייצר למשרד שלכם לקוחות מדהימים! (ולא את אלה ש"רק מחפשים לתבוע" ובעצם לא מבינים שהוצאות המשפט לעולם לא יכוסו…) במאמר זה, נסקור את תהליך הקידום לעורכי דין, את האתגרים העיקריים שעורכי דין מתמודדים איתם בעידן הדיגיטלי ונציג מספר טיפים שיסייעו לכם לקחת את משרד עורכי הדין שלכם ל-DUNS100 כמה שיותר מהר – אלא אם אתם לא רוצים להגיע לשם, לא שופטים אתכם 🙂

קידום אתרים לעורכי דין – האתגרים הייחודיים

קידום אתר של עורך דין שונה מקידום אתר רגיל כמו נדל"ן בכמה היבטים מרכזיים. ראשית, עורכי דין כפופים לכללים אתיים מחמירים, ולכן עליהם לנהוג בזהירות רבה בפעילות השיווק הדיגיטלי שלהם. שנית, בניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים היא קריטית, ולכן האתר צריך לשקף מקצועיות, אמינות ומומחיות. שלישית, קהל היעד של עורכי דין בדרך כלל מורכב מאנשים שמתמודדים עם בעיות משפטיות מורכבות, ולכן התוכן באתר צריך להיות מותאם לצרכים ולחששות של קהל זה.פנייה לחברת קידום אתרים עם התמחות בעורכי דין תבטיח קידום יעיל ומקצועי תוך התחשבות בניואנסים הייחודיים של תחום המשפטים. חשוב לציין שגם חברות קידום אתרים כלליות יכולות לקדם אתרי אינטרנט של עורכי דין. עם זאת, הן עלולות שלא להבין את הניואנסים הייחודיים של התחום, ולכן לא יוכלו לספק את אותה רמת שירות.

השלב הראשון בתהליך: חקר מילות מפתח

החלק הראשון  והמשמעותי ביותר בקידום אתר עורך דין הוא ביצוע מחקר מעמיק של מילות המפתח הרלוונטיות לקהל היעד. מילות מפתח הן הביטויים והמונחים שגולשים משתמשים בהם בחיפוש באינטרנט. כשתזהו את הביטויים שחיפשו הגולשים הפוטנציאליים זהו למעשה ה"מצפן" שיעזור לכם להתמקד בתוכן ובקידום של האתר. 

לדוגמה: אם אתם עורכי דין המתמחים בדיני משפחה, מילות מפתח רלוונטיות עשויות להיות "גירושין", "משמורת ילדים", "צוואות וירושה" וכדומה. קיימים כלים רבים באינטרנט שיכולים לסייע לכם במחקר מילות מפתח. כלים אלו יאפשרו לכם לזהות ביטויים פופולריים, לבדוק את רמת התחרות על מילות מפתח ספציפיות, ולגלות ביטויים נוספים שקשורים לתחום ההתמחות שלכם.שימו לב לאילו מילות מפתח המתחרים שלכם מדורגים בתוצאות החיפוש. זה יכול לתת לכם מושג לגבי הביטויים שחשובים בתחום שלכם, ולגבי הביטויים שעליכם להתמקד בהם.

💡טיפ: שלבו את מילות המפתח באתר באופן טבעי, אל תדחסו אותן לטקסט בצורה מלאכותית.

השלב השני: השקעתם באתר? השקיעו עד הסוף

אתר האינטרנט שלכם הוא חזית המותג שלכם בעולם הדיגיטלי, והוא קובע את הרושם הראשוני שיקבלו לקוחות פוטנציאליים עליכם ועל שירותיכם. לכן, לפני שבכלל נכנסים לכל תהליך הקידום כדאי להשקיע בבניית אתר אינטרנט מקצועי, איכותי ופונקציונלי שיענה על כל הדרישות שלכם ויהווה כלי יעיל לקידום העסק שלכם. ודאו שהאתר שלכם בנוי בצורה נכונה ומקלה על גוגל "להבין" את נושא האתר. השתמשו בקטגוריות ותת-קטגוריות רלוונטיות, ופרסמו את התוכן בצורה היררכית. הקפידו להשתמש בקוד תקין ונקי, וודאו שהאתר מותאם למנועי חיפוש. 

💡טיפ: שימו לב למהירות הטעינה של האתר, הן במכשירים ניידים והן במחשבים. 40% מהמשתמשים ינטשו אתר שלא נטען תוך פחות מ-3 שניות:

"Forty percent of internet users have reported abandoning a website if it takes more than three seconds to load.[11] This shows that website loading speed is a crucial factor for user engagement and satisfaction. A slow website can lead to frustration and loss of potential customers. It’s important for businesses to prioritize website performance to ensure they are providing a positive user experience."

Source: Forbes Advisor

אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

השלב השלישי: תוכן איכותי

גולשים רבים מחפשים מידע משפטי באינטרנט לפני שהם פונים לעורך דין. אתר שמציע תוכן איכותי ורלוונטי בנושאים משפטיים שונים יהווה מקור משיכה עבור לקוחות פוטנציאליים אלו. תוכן איכותי ומקצועי תורם לבניית אמון עם הגולשים. כאשר גולשים מוצאים באתר שלכם מידע מדויק, מעודכן ומועיל, הם יקבלו רושם חיובי על המשרד שלכם ועל המקצועיות שלכם. אגב, גוגל נותן חשיבות רבה לאיכות התוכן באתר במיוחד אצל עורכי דין

אתר שמציע תוכן מקורי, רלוונטי ומתעדכן באופן קבוע יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. עורכי דין רבים מבינים את החשיבות של תוכן איכותי, ו–27% מעורכי הדין והפירמות מעידים כי יש להם בלוג מקצועי. ניתן לראות זאת בתרשים הבא:

האם לעורכי דין יש בלוג התפלגות
Source: 2019 and 2020 ABA Legal Technology Surey Reports

 

אל תשכחו לקדם את התוכן שנכתב ברשתות חברתיות ובפורומים בנושא.

💡טיפ: הישארו ממוקדים, כתבו על נושאים משפטיים שיעניינו את קהל היעד שלכם, כמו מאמרים רלוונטיים לתחום ההתמחות שלכם.

השלב הרביעי: בניית קישורים

בניית קישורים היא אסטרטגיית קידום אורגנית (SEO) חיונית עבור כל עורך דין שמעוניין להגדיל את הנראות שלו באינטרנט ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. קישורים מאתרים איכותיים אחרים לאתר שלכם מהווים "הצבעות אמון" בעיני גוגל, ומשפיעים משמעותית על הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. חשוב לציין שבניית קישורים היא תהליך ארוך טווח שדורש מאמץ וסבלנות. אל תצפו לראות תוצאות מיידיות. עם זאת, השקעה בבניית קישורים איכותיים תשתלם בטווח הארוך ותסייע לכם לשפר משמעותית את הביצועים של אתר שלכם.

טיפ: כתבו מאמרים מקצועיים עבור אתרים אחרים בתחום המשפט. פרסום אורח הוא דרך מצוינת להשיג קישורים איכותיים לאתר שלכם ולחשוף את המומחיות שלכם לקהל חדש.

השלב החמישי: התמקדות בצרכים הייחודיים שלכם

לאחר ביצוע ארבעת השלבים הראשונים – בניית אתר חזק, כתיבת תוכן איכותי וחשיפת האתר לקהל היעד באמצעות מחקר מילות מפתח ובניית קישורים – הגיע הזמן להתמקד בכמה אסטרטגיות ייחודיות לקידום אתרים של עורכי דין:

  • בניית מיתוג חזק: עולם המשפטים תחרותי מאוד, וחשוב שהאתר שלכם יבלוט על פני המתחרים. הקפידו לבנות מיתוג חזק וייחודי עבור המשרד שלכם, תוך שימת דגש על הערכים, המקצועיות והניסיון שלכם. השתמשו בלוגו ייחודי, בסגנון עיצוב אחיד ובמסרים ברורים וקולעים שיפנו לקהל היעד שלכם.
  • פעילות ברשתות חברתיות: השתתפו באופן פעיל ברשתות החברתיות הרלוונטיות, וצרו קשר עם קהל היעד שלכם. שתפו תוכן איכותי, ענו על שאלות, והשתתפו בדיונים מקצועיים. פעילות ברשתות חברתיות יכולה להגביר את המודעות למותג שלכם, ולבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים.
  •  קבלת המלצות: המלצות מלקוחות מרוצים הן אחד מכלי השיווק היעילים ביותר עבור עורכי דין. עודדו את לקוחותיכם המרוצים להשאיר לכם המלצות באתר שלכם, ברשתות החברתיות ובאתרי דירוג מקצועיים. 
  • שיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים: שיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים רלוונטיים, כגון רואי חשבון, יועצי מס או יועצים פיננסיים, יכול להרחיב את החשיפה שלכם ולפתוח לכם דלתות ללקוחות חדשים.דיוק ומקצועיות:
  • דיוק ומקצועיות: התוכן באתר שלכם חייב להיות מדויק. ודאו שעורך דין מוסמך בודק את כל התכנים לפני פרסומם, ושהם תואמים את החוק והפסיקה העדכנית. חשוב לציית לכללים האתיים החלים על עורכי דין, ולהימנע מפרסום של מידע מטעה או אגרסיבי. הקפידו לציין באתר שלכם את פרטי ההתקשרות שלכם, את תחומי ההתמחות שלכם ואת תעודות ההסמכה שלכם.

לסיכום

קידום אתר של עורך דין דורש גישה ייחודית שמשלבת בין עקרונות קידום אתרים כלליים לבין התאמה ספציפית לתחום המשפטים. הבנת האתגרים וההזדמנויות הייחודיים של קידום אתר עורך דין תאפשר לעורכי דין לבנות נוכחות דיגיטלית חזקה ויעילה שתמשוך לקוחות פוטנציאליים ותרמו להצלחתם המקצועית. לייבזון דיגיטל הינה חברת קידום אתרים מובילה המתמחה בקידום אתרים לעורכי דין. אנו מציעים מגוון שירותים מותאמים אישית שיעזרו לכם להגדיל את החשיפה שלכם באינטרנט, למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים ולהגדיל את המכירות.

אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

מחירון קידום אתרים אורגני

השאירו פרטים
ואנחנו כבר נדאג לשאר:

מאמרים שכתבנו בנושא

כתיבת תוכן בראשון לציון

כתיבת תוכן בראשון לציון

רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל? לקדם את עמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלכם? כתיבת תוכן באזור ראשל"צ והסביבה עשויה להיות הפיתרון שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

קרא עוד »

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: