קידום אתרי רואי חשבון בוורדפרס

קידום אתרי רואי חשבון
קידום אתרים של רואי חשבון זה משחק של מספרים, ובזה אתם כנראה מבינים מעולה. אבל להבין מה אומר כל מספר, זה כבר עניין אחר.... אז בואו נסביר איך מקדמים אתר של רואה חשבון ומגיעים להצלחות.

קידום אתרי רואי חשבון ואתרים פיננסיים בכלל, מתאפיין מטבע הדברים ברגישות של התחום. מי שכבר מעט בקיא בעולם הקידום, יודע שהדבר הראשון שצריך כדי לקדם אתר הוא תוכן איכותי – ובאתרים פיננסים זו עובדה קצת טריקית. הרי אצל רואי חשבון, כל פיסת תוכן שמכילה משהו שעלול להשתמע כמו הבטחה לתשואות או לחיסכון במס, עלולה להוות מלכודת להטעיית הקוראים, ובכך לעבירה על כללי האתיקה.

ראיית חשבון

גישת YMYL בקידום אתרי רואי חשבון

עניין רגישות התוכן, אינו שמור רק לשלטון החוק. גם גוגל כבר הצהירה בעבר, שהיא רואה בתכנים מסוימים כתכנים שהינם רגישים יותר מתכנים בתחומים אחרים. לכן, גוגל החליטה לנקוט בגישה שנקראת YMYL עבור אתרים רגישים המצריכים תשומת לב מיוחדת – אלו אתרים כמו: עורכי דין, אתרים בתחום הרפואה, אתרי וורדפרס של רואי חשבון, יועצי מס ועוד. מה שזה אומר בפועל, הוא שאם אתם מעוניינים ליצור אתר בתחומים האלה, השאירו סממנים שמצביעים על אמון וסמכות בתחום – במילים פשוטות, הראו שאתם אנשי מקצוע אמיתיים שיודעים על מה הם כותבים.

אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

איך עושים את זה?

אחת הדרכים הפשוטות יותר לעשות את זה, היא לשלב בתוך המאמרים ציטוטים רלוונטיים מתוך החוק. למשל, אם מדברים על פקודת מס הכנסה או על שינוי במדרגות המס – אפשר לצרף לכך סימוכין בתוך המאמר.

שנית, השאירו באתרכם את כתובת העסק במקום גלוי וברור, כמו גם את מספר הטלפון העסקי שלכם. תוכלו ליצור גם חשבון ב-Google My Business (החשבון שבו יכולים להשאיר לכם ביקורות בגוגל) ולוודא שהוא מקושר לאתרכם. כשהפעולות הללו יבוצעו יחדיו, הם יסמנו לגוגל שאתם עסק אמיתי, ושאפשר לסמוך עליכם שאתם דוברי אמת.

אגב, אם כותב תוכן כותב את המאמרים באתר שלכם, רצוי גם שתעברו עליו ותוסיפו לטקסט "ביטויי מומחיות" – אלו הם ביטויים שסביר להניח ש-90% מהאוכלוסיה לא יודעים מה המשמעות שלהם, אלא רק אתם. עצם העובדה שאתם משתמשים בביטוי כמו "שומת מס" או "אמנת מס" תצביע על כך שאתם מומחים ומדברים במונחים המקצועיים המקובלים. בחו"ל כבר יש נתונים שמצביעים על כך שגוגל יודעת לזהות את הביטויים האלה ומעניקה להם יתרון בדירוג. בארץ, אני לפחות לא מכיר נתונים כאלה אבל עדיף שתרשמו כי בת'כלס מה זה משנה?

קידום אתרים לרואי חשבון – הדגשים החשובים

בואו נתחיל לפני הכל ממה אסור לעשות – אל תעתיקו תוכן! לפני כן כתבתי שמותר ואף רצוי לצטט חוקים, אך כאן המקום לסייג ולומר: תוכן מועתק זה רע לגוגל. אז מה כן לעשות? פשוט, וודאו שהתוכן המועתק לא עובר את רף ה-20% מתוכן הדף.

ועכשיו, בואו ניגש לתהליך הקידום – אז איך זה עובד?

  • תוכן איכותי הוא הבסיס להכל – יצירת תוכן איכותי שמציג אתכם בצורה אמינה, הוא מה שאנחנו עושים בלייבזון דיגיטל – יוצרים תוכן שעוזר לעו"ד, רו"ח ורופאים להתקדם בראש שקט עם תוכן שמציג אותם בכבוד.
  • מחקר מילות מפתח – הבסיס לאסטרטגיית SEO מנצחת הוא מחקר מילות מפתח שבוצע בצורה יעילה. רואי חשבון צריכים להתמקד בזיהוי ומיקוד מילות מפתח, שסביר שלקוחות פוטנציאליים ישתמשו בהן בבואם לחפש שירותי הנהלת חשבונות. דוגמאות למילות מפתח יכולות להיות "שירותי הנהלת חשבונות" ו"דוח שנתי בתל אביב". חשוב לי להדגיש שצריך לבצע על כל אחת ממילות המפתח בדיקה מעמיקה באמצעות כלי מחקר מילות מפתח – בלי זה לא זזים מילימטר!
  • השקיעו בדפי השירותים – אחת הטעויות שרואים אצל רואי חשבון ובכלל, אצל כל עסק שבונה אתר הוא חוסר השקעה ברמת ההתאמה של דפי השירותים לגוגל. כבר הוצאתם כסף על אתר, לא חבל? בואו ננצל את דפי השירותים כדי להחזיר את ההשקעה. הרי בסופו של דבר, דפי שירותים הם הדפים הכי חשובים באתר שלכם בהיבט ה-SEO – הם המקור ללידים הכי איכותיים. לרוב, לידים שמגיעים מדף כמו "שירותי הנהלת חשבונות לחברות" יהיו הרבה יותר איכותיים מלידים שמגיעים ממאמר מידעי כמו "מה זה ניהול ספרים?"

 

בלייבזון דיגיטל, כל מה שאנחנו עושים הוא לעבוד עם עסקים מהסוג שלכם: רואי חשבון, עורכי דין, רופאים ובעצם כל סוג עסק שזקוק לתוכן איכותי כדי לקדם – ורוצה לעשות את זה בראש שקט. אז… שנתחיל לייצר כסף מהאתר שלכם?

אכפת לנו שתצליחו.

בואו נשוחח 10-15 דקות, ותקבלו דוח קצר ופרקטי לשיפור האתר שלכם:

עומר לייבנזון - מנכ"ל לייבזון דיגיטל

מקדם אתרים אורגני עם למעלה מ- 6 שנות ניסיון בעולמות השיווק והתוכן. אתגרים חדשים הם הדבר שהכי מדליק אותי ביומיום, בזמני הפנוי אוהב לנגן ולטייל בעולם.

מחירון קידום אתרים אורגני

השאירו פרטים
ואנחנו כבר נדאג לשאר:

מאמרים שכתבנו בנושא

קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך לקדם גם בתקציב נמוך?

בתעשייה, המונח קידום אתרים בדרך כלל נזרק לאוויר כשמדובר על עסקים גדולים שעבורם זה ה"אקסטרה" להשלמת תהליכים שיווקיים גדולים. אבל מה שהרבה לא יודעים, הוא שגם לעסקים קטנים יש המון מה לעשות עם קידום אתרים – וכן, זה אפשרי גם בתקציב נמוך!

קרא עוד »

השאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר: